Thursday, May 19, 2011

Tok Bali 01-05-2011

well after long col, kitaorg pun ke pantai Tok Bali di Pasir Puteh untuk celebrate n having fun with all families..Memang enjoy habis kat sana..Mandi tak ingat dunia dari pagi sampai la petang...Hahahaha...dahlah air pantai dia jernih dan bersih...pastu tak dalam sangat..memang boleh pergi jauh..hahaha....Berbaloi-baloi....Memang masyukkkk!!!!

Pagi tu kiteorang bertolak dh agk lambat la..da nak dekat kol 10 masa tu..Mana lagi aku pun xpernah pegi n xfamiliar ngn jln ke sana but nasib baik aku tahu ikut jln ofis lama aku kt Jln Sultan Yahya Petra tuh..

Kazen aku ikut dari belakang sbb dia pun xsure jln nak ke sana...Apa da...Hehehe..So aku ikut signboard menghala ke Pasir Puteh saja..N nampaklah signboard ke Tok Bali...Punyalah bawak kete, kata 35km je tp jauh semacam je..Siap ada trafic lite simpang 4 pastu xde signboard da masa..aku pun gi straight jelah..Dah lalu kt ladang pemenda ntah,..endurance la..Pastu cm lain mcm je terus berenti tnya org kt situ..Rupa2nya kt simpang 4 td tu kena masuk kiri ke arah Bachok..Ish...Ish...

Perjalanan lebih sejam tu akhirnya berbaloi gak la sebab sampai jugak ke Tok Bali..First impression..---> WOW! Pantai cantik, pasir dia putih...Memang best woo...hehehhehe..Terus saja berlari2 ke pantai n test air dia..MAsyukkkkk....Hahahaha....

Memang best bercuti bersama2 families...Masa tu kitaorg pegi konvoi 4buah kete...Tu yg best je...Lagi ramai lagi best kan!

Masa mula2 sampai kat Tok Bali

Testing air pantai ngn bebudak...

Seronok sehhhh...

Alya dan Wafa

Kazen2 aku...Farid (hubby Sarah), Sarah, Nomi dan anak dia Wafa

Farid ni keje dia nak ditanam dlm pasir je kalo ke pantai..Hahaha

Aku dengan Mama aku...Nomi dengan Ma dia...

Bakar ikan dan sotong..Nyum nyum...

Safar ni slalu buat aku gelak la..Hahaha...Makanan pun banyak gilew..

No comments:

Post a Comment