Monday, January 3, 2011

2010 in Memory

yg ni aku nak masukkan gambar2 memori sepanjang 2010...byk la suka duka...ader gmbar yg tak sempat pun nak post dlm blog sblm ni...so skali harung sajalah ye >_<


Masa Etty kawen...ramai le kengkawan turun Kelantan... >_< 





ni plak masa buka posa sama2 kt Restoren Sue Tomyam bersama2 geng VF
Hari Raya Puasa 2010..Kenangan manis bila sumer adik beradik berkumpul...

Jamuan raya kat opis...Masing2 bawak makanan..Aku bawak roti jala spesel..Hehe
Misi renovate umah yg bermula selepas raya...Setakat ni dalam 65% da siap...Ni tolong papa angkut batu bata..Hehe

Kenangan kt Ikano Damansara...Masa ni 13/10/2010..Aku nek KL utk Ethic Course..Merewang2.. Dan masa nilah aku kenal sue...Gempak beb! Lepak sama2...




Lepas makan2 sempat la menjenguk ke bandar ICT Shah Alam..Dahlah esok exam tp men redah je...Memang sgt sonok time nih! >_<


esoknya lepas exam gi lagi skali Ikano makan Kenny Rogers..Najmi banje..Tapi paling best dpt jumpa si Adam yg comel itu...
15/10/2010 tu last day kat KL so gi lepak2 ngn Cik Speed, Encik Adam dan Encik Hydo kt Ampang..karoks sampai pagi...Memang sempoi!
Sambutan harijadi yg ke26 yg simple2 saja tp yg penting heppy bersama family >_<

Result PMR Tasha...8A...Alhamdulillah

Suka suki amek gambar utk kenangan....

Remarks: Meninggalkan 2010 dengan penuh kenangan yang manis mahu pun duka...Tapi aku rasa sepanjang 2010 ni banyak kenangan manis la..Especially bila aku start keje kat Kelantan...lebih dekat dengan family...Tiap2 hari pegi keje salam cium tangan mama dan papa itu adalah perkara yg paling indah sepanjang tahun 2010..And of course bila aku lulus exam ethics yg mana aku dpt tahu masa besday aku 13/12/2010 rasa cm hadiah paling bernilai yg aku takkan dpt lagi...awesome!! Harapan aku moga tahun 2011 ni menjanjikan perjalanan hidup yg lebih baik dari 2010 dan lebih berjaya..InsyaAllah...Dan yg paling penting azam tahun baru adalah mencari boipren...Hahahaha


No comments:

Post a Comment