Monday, April 25, 2011

Flu...Fever...Flu....

adoiyai..mendekati ari long col 28hb nih tetiba kena selesema la plak..ni mesti gara2 gi anto kad ke sume firm last week time panas2...alih2 minggu ni demam la plak...


penat wooo nganto kad2 tu sumer...walopun xsemestinya depa nak dtg time majlis tuh...Well bercakap pasal long call mesti la ada yg tak tahu pemenda la yg aku merepek ni kan? tp memandangkan aku tak capture lagi gmbor kad tuh nnti aku post pasal long coll tu ye...esok la...sebab nak amek kamera kt adik aku..dia bawak la plak gi asmara asrama penuh dia...hahaha

maaf la..memandangkan aku ni demam so aku bnyak la mengarut+otak mereng

so citer longcol termasuk la speech yg aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa

nanti aku post speech aku ye....

utk itu bye2 berita hari ini....



No comments:

Post a Comment