Friday, December 24, 2010

Result PMR Tasha

Arini bangun pagi2 lagi sbb aku kena pegi majistret court utk withdraw case...Kebetulan arini Tasha pun kena pegi amek result PMR dia kt SMK Ismail Petra, Kota Bharu. So aku angkut dia bawak gi mahkamah Kota Bharu skali ngan aku sblm anta dia ke sekolah...Kejap je kat mahkamah dalam kol 9 setel kes aku, terus pegi sekolah dia..Kononnya result kuar dlm kol 10 la...Masa sampai sekolah tuh brapa kerat je yg baru dtg..huhu...sempat la aku ngn Tasha snap gmbar dalam kete....pastu tunggu and terus tunggu sampailah dlm kol 11.30 baru la cikgu nak umum result tu sumer....

Dari 187 calon PMR, 87 org dpt straight A yg mana 11 dpt 9A dan 76 dpt 8A...Wah masa tu rasa bangga giler la n hopefully Tasha dpt la 8A..Punyalah berdebar2 tunggu cikgu announce nama2 yg dpt straight A and bila sebut je YUSMA NURULNATASHA aku rasa cm nak nangis. Alhamdulillah....Tasha dapat 8A....Keputusan yg sgt cemerlang [sbb aku dulu PMR pun xdelah bagus mana..hahaha]

Habis je amek result terus bawak Tasha balik opis sbb aku still ade keje nak kene setel...Tasha dan aku berpakat tak nak bagtahu mama dan papa..tunggu je kiteorg balik utk bagi surprise...Bayangkan dalam kol 6.15 ptg kot baru smpai umah..Dah tentu la mama dan papa berdebar2 tunggu kami balik..Hehehe...

Smpai je umah Tasha tunjuk slip result kt mama...Mama pejam mata takut nak tgk. Bila tgk je mama terus nangis n pelik Tasha, Aku pun terharu jugak ~_~.....Hari yang sgt menggembirakan bagi Tasha dan kami sekeluarga.....



Wajah-wajah ceria aku dan Tasha masa tunggu result PMR and afterwards....Hehehe

No comments:

Post a Comment