Thursday, November 3, 2011

Tomato Man - Kenangan mengusik Jiwa


wah...wah...wah...aku xpasti la kowang sumer ader tgk ke tak katun Tomatoman nih..huhu..tp aku masih igt lagu sewaktu dolu2 masa aku kecik comel kiut miut slim banget..hahaha...katun ni memang aku tak penah miss..bila da bsar2 ni try google kt tenet nak tgk balik la konon tp cm tak jumpa je katun nih..haha..beria la sgt nak tgk kan? tp sonok wooooo katun nih..mana ley celen ngn katun skang..itu sume katun2 nak suh bdk2 pompuan berimaginasi ader je mamat2 hensem cm dlm anime tuh..hahaha

tetiba la plak aku google balik katun ni n ader org upload opening ngn ending song katun nih...(FYI aku donlod video tuh and igr nak convert jd mp3 utk ringtone henfon...hahaha...so kengkawan yg menonton katun ni sezaman ngn aku...ENJOICE....


opening theme song:





ending theme song "tomato tomato tomato tomato man" hahahaha:



selamat mengimbau kembali kenangan mengusik jiwa dan tergelak sowang2 depan komputer/laptop





No comments:

Post a Comment