Thursday, March 3, 2011

Alkisahnya ke Amanah Raya Berhad

wiwiwiwi.....arini mmg panas giler okay...da setelkan dokumen klien n ready utk dihantar ke ARB...Encik Azhar suh aku anta so aku pun bwk la skali dokumen2 tuh masa kuar lunch tadi...Port bese kiteorg iaitu aku, Kak Ti, Ra dan Mimi makan time lunch adalah kedai makan Cabang Berlian (n jgn tnya aku nape nama kedai tu cmtu sbb aku pun tak tahu..ahaha) apa yg aku tgk xde pun kedai berlian kat situ..kedai SSF adalah...hehehe...masa on the way di kepanasan tengah hari tadi...rasa cm dok dlm oven je masa dlm kete tadi, tertengok la lori ni bawak lembu...hahahaha....besau nyer lembu tuh...dan2 snap gmbar lembu2 itu...

kalo kowang tertanya2 pekah fail tu, itu fail chambering aku..hahaha

nengok la muka org kepanasan..baik aku baik kak ti...hahaha





wowo..lembu2 nih dan2 la dok usha2 kiteorg dlm kete...mentang2 aku arini pakai tudung merah..ahaks..naseb bek la tak diterjah ke arah kete ku...


IKLAN

hahaha..inilah rupa di dalam kete aku..penuh dgn sandal n kasut aku...Bak kata papa aku "kete ko ni da cm kedai kasut"..ayoooo kan senang nnti kalo tiba2 kena gi mana2 ke at least ader spare sbb aku slalunya ke opis pakai selipar bese2 je..Silap2 kena gi court so dah ada kasut itam dlm kete kan?Kan?Kan? Nak cover la plak..Hahaha

No comments:

Post a Comment