Monday, July 29, 2013

Keanehan melanda

well well well
ntah sejak bila plak la aku ni develop fobia thadap perkahwinan ni..
sejak dua menjak aku ada "teman tp mesra" ni beria benor aku nak kawin asap
tp 2-3 ari ni takut plak..
aku tgk yg kawin tu tak bahagia pong..pung pang pung pang gaduh tiap2 hari..
padahal kawin tu atas dasar cinta..pelik2..
itu tak pe lagi ada plak panggil bini dia "bangsat"
kalo cenggitu ler atas dasar apa lg perkahwinan tu diteruskan?
asal gaduh je kata mengata..ber aku kau..keluarkan perkataan yg tak elok..
bahagia ke mcm tu?
kalo la hanya percintaan yg menjamin kebahagian di antara dua manusia knapa xkekalkan saja perhubungan tu dlm keadaan yg sama..
kahwin xley menjamin kebahgiaan pong kan? kan?
aku ni xd3lah membenci perkahwinan..kalo benci aku menolak hukum Allah dan sunnah Rasulullah..
tp aku ni jd prejudis sbb beberapa pasang suami isteri yg lebih byk gaduh dr bahagia..
adoiyai..apakah TTM aku mmpu menghilangkan prejudis tu?
emm tunggu dan lihatlah..huhu. .

3 comments: