Sunday, January 1, 2012

RECAP 2011 - ADA APA DENGAN 2012


01/01/2012
yep TAHUN BARU
pejam celik pejam celik
cepat je masa berlalu kan?

SO nak RECAP 
apa yg berlaku spjg thn 2011
yg bermakna dan sedih sahaja :(

1) 28/04/2011

 - at last aku long call jugak slp 2thn grad, akhirnya nama aku ader la kt dlm Malaysian Bar tuh
and of course PARENT aku hepi sbb aku jadik gak LOYER 
slps aku main2 je dlm 2thn tu kan... >_<


2) 10/07/2011

Dpt keje sbg LA kt Salina Fazilawati & Co.
itupun sblm tu aku merempat kt KL sebulan keje kt sana
tp mmg da xseswai ngn jiwa aku kot KL nih
dpt je ofer kt KLATE terus balik
mmg keje GILER!


3) 03/10/2011


the most unforgettable moment
kehilangan MEK yg tersayang
da xde atuk ngn nenek la aku
mmg sedey sgt sbb masa dia hembuskan nafas terakhir
pukul 3.30 pagi tuh
aku ader kt sisi dia sambil baca YASSIN
Tak berkesempatan MEK nak tgk aku beli kete baru
TAK SEMPAT gak MEK nak beraya kt Johor thn ni...



Al fatihah buat Mek: Serimah Binti Awang

4) 13/12/2011


birthday aku yg ke 27
xde apa yg menarik kecuali penambahan umur
doa pun biasa2 saja...

5) 14/12/2011


kononnya papa terkena api masa bakar sampah
sangatlah mengejutkan walaupun dia cuma luka sikit saja
walau apa pun kejadian tu mmg memeranjatkan sumer org
Mama aku pun siap nangis lagi hah
tp bersyukur sbb Allah masih memberi peluang kpd kami semua utk hidup bersama papa


Kenangan masa raya 2011


itu apa yg berlaku pada 2011

so nak citer la apa azam aku thn baru 2012 nih


1) nak beli kete sbb nak balik raya kt Johor

Rush 1.5G Automatic – RM91,190
2) Nak kerjaya semakin kukuh + stabil baik dari segi cara kerja dan GAJI


3) Nak jadi muslimah yg lebih baik dari tahun 2011


4) Nak carik BOIPREN!




itu sajelah kot...


ke ader lagi???

OKAY

itu saje...


3 comments:

  1. HAI..TD TGK KOMEN KAT BN..RASANYA LAGU YG AWAK CARI IALAH LAGU MERINDU KEPASTIAN NYANYIAN ART FAZIL

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=igavNxqT-Iw

    ReplyDelete
  3. Salam sis, ok tak kerja dekat salina fazilawati tu?

    ReplyDelete